Lassen Ajokoulutus Oy

Lassen Ajokoulutus on moniala yritys. Tarjoamme autokoulun lisäksi henkilöliikenne tilausajopalvelut sekä aputoiminimenä toimiva Savon Urakointipalvelu.
Lassen Ajokoulutus Oy työllistää noin 10 työntekijää.

Lasse perusti autokoulun vuonna 2018 ja Rauli liittyi yritystoimintaan samana vuonna. Meillä on vahva kokemus ammattiliikenteestä alkaen vuodesta 1999 ja liikenneopettajina aloitimme 2003. Jarmo aloitti meillä liikenneopettajana 2022.

Toisena yrityksenämme on Savon Ajoharjoittelun Paikka Hiltulanlahdessa.
Ajoharjoittelurataa on mahdollista vuokrata esimerkiksi puoleksi tai kokopäiväksi.

Liikenneopetus tapahtuu oikeilla ajoneuvoilla mahdollisimman kustannustehokkaaseen hintaan. Liikenneturvallisuus on taito pärjätä oikeissa liikennetilanteissa, joita harjoittelemme oikealla kalustolla. Simulaattoria käytämme ainoastaan pimeänopetuksessa.

Tavoitteenamme on antaa sinulle 100 % ammattitaidoistamme koulutuksessa, ettet maksaisi turhasta.

Olet lämpimästi tervetullut Lassen Ajokoulutukseen!
Lassen Ajokoulutus Oy
Varikkokatu 9 C 47